در بدترین شروع‌های تاریخ تیم فوتبال منچستریونایتد، ۲بار رد پای تن‌هاخ دیده می‌شود.

تن‌هاخ

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ در روزی که خیلی‌ها امید داشتند منچستریونایتد ببازد و تن‌هاخ اخراج شود، این مربی هلندی و تیمش در زمین استون‌ویلا و در روزی که تیم برتر میدان بودند، یک مساوی بدون گل گرفتند تا فعلا اوضاع سرمربی تیم آرام بماند. با این‌حال منچستریونایتد با این مربی بدترین شروع تاریخ خود را در لیگ برتر ثبت کرده و با ۸ امتیاز از ۷بازی در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است. این اصلا بدترین آغاز من‌یو در تاریخ ۱۴۶ساله این باشگاه در لیگ‌های سطح اول فوتبال انگلستان بوده؛ چه از لحاظ امتیاز، چه گلزنی و چه جایگاه در جدول.

در بدترین شروع‌های تاریخ منچستریونایتد، ۲بار رد پای تن‌هاخ دیده می‌شود؛ فصل ۲۵-۲۰۲۴ (۸امتیاز با تن‌هاخ)، فصل ۲۰۲۳-۲۴ (۹امتیاز با تن‌هاخ) و فصل ۲۰-۲۰۱۹ (۹امتیاز با سولسشائر).

یونایتدی‌ها پیش از آغاز لیگ برتر یک آغاز بدتر هم داشته‌اند؛ با الکس فرگوسن در فصل ۹۰-۱۹۸۹ تا این هفته تنها ۷ امتیاز گرفته بودند که در پایان همان فصل سیزدهم شدند.

با آمار ۵گل در ۷مسابقه ابتدایی، بدترین رکورد این باشگاه به ثبت رسید. با تفاضل گل منفی۳ و کسب تنها یک پیروزی مقابل ساوتهمپتون، من‌یونایتد دومین خط حمله ضعیف لیگ برتر را در اختیار دارد. ضعیف‌ترین خط حمله در میان تیم‌های لیگ برتر تا هفته هفتم؛ ساوتهمپتون (۴گل‌زده) ویونایتد و کریستال‌پالاس (۵گل).

در میان ۵لیگ بزرگ اروپایی، تنها لچه (۳)‌ و سن پائولی (۴)، گل‌های کمتری از یونایتد به ثمر رسانده‌اند.

کد خبر 888832
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha